vrijdag 24 december 2010

Hoe diep kunnen we gaan ?

Tja, vanmorgen .. Ik had vrij ... wilde ik toch wel een stuk gaan fietsen, maar met de sneeuw overdekte fietspaden in Almere valt dat natuurlijk niet echt mee. Het Spoorbaanpad bijna titaan de Hollandse brug en dan tot Almere Buiten kun je heen en weer fietsen. Maar de Hollandse brug haal je helemaal niet, want een stuk ervoor eindig je in een flinke berg met sneeuw, je komt daar dus niet door. Teruggefietst, dat bij de Vaart naar benden, kijken of ik daar nog terecht kon, maar dat lukte dus ook niet, dus terug op het Spoorbaanpad en uiteindelijk maar naar huis in Waterwijk. Hopelijk kunnen we eerdaags weer tegen schone straten aankijken, want ik vind dit niet echt leuk. Daarbij constateer ik, dat in Huizen en Baarn de fietspaden dus wel redelijk schoon zijn, dus fietsbaar. Misschien moet ik de gemeente Almere maar een paar pakken zout aanbieden, dan draag ik in ieder geval nog een extra steentje bij, want dat deed ik al middels de gemeentelijke belastingen .....

1 opmerking:

  1. Echt ongelooflijk zo slecht als het Spoorbaanpad sneeuwvrij gehouden wordt. Dé doorgaande weg van Almere naar Noord-Holland en een van de rottigste stukken van hier naar Schiphol.

    BeantwoordenVerwijderen