woensdag 15 december 2010

Twijfel om te fietsen ?

Vanmorgen stond ik om 04.30 uur in de tuin om te kijken of ik zou gaan fietsen naar het werk. Het IJsselde behoorlijk en dat ging over in lichte regen, dat op een al behagelde ondergrond .... maar het werd niet gladder dan het al was, dus dan toch maar fietsen. Op de niet gestrooide paden van Almere lag toch wel wat sneeuw en ijs, maar toch was het niet glad gek genoeg, het was ook droge sneeuw. In ieder geval liepte temperatuur al op en toen ik op het werk aankwam was het al enkele graden gestegen. Later op de dag toen ik naar huis fietste was het op enkele plekken wel glad, maar met mijn noppenband om mijn achterwiel, kwam ik toch zonder uitglijders thuis. Was vandaag precies 13 uur weg geweest ....

2 opmerkingen:

  1. Hoi André,

    Wat sta jij vroeg op zeg; 04:30! En ik dacht dat ik vroeg was om 05:50 :D Ken dat wel, die twijfel: 'zal ik gaan fietsen of niet'. Heb dat meestal de avond tevoren al. Maar het valt uiteindelijk toch meestal wel mee als je eenmaal in de fiets zit. Vandaag ook gewoon met de Strada naar Schiphol ondanks de verwachte sneeuwstormen.

    Leuk dat je een blog hebt, en veel plezier gewenst met je Strada.

    Groetjes van Erwin uit de Muziekwijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Erwin, ben een ochtendmens en heb genoeg aan 4-5 uur slaap, dus dat is mazzel hebben toch ? Tegenwoordig kijk ik alleen maar naar het nieuws een avond van te voren en beslis in de ochtend pas of ik echt ga fietsen, dat bevalt mij stukken beter. Het weer kan in enkele uren veranderen ...

    BeantwoordenVerwijderen